Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
2

מבוגרים : 2 + ילדים: 0

חדרים: 1

חדר #1

הוספת חדר
מבוגרים : 2
ילדים: 0
נא להזין גיל ילדים
 קוד קופון 

דף הבית

ברוכים הבאים

Welcome

مرحبا

ברוכים הבאים לבית מישל

חופשה קסומה באווירה המיוחדת של נצרת העתיקה

צלצול פעמוני כנסיות, גגות רעפים ציוריים מבעד למרפסות, סמטאות יפות ושוק עתיר צבעים, מאכלים וריחות. ברוכים הבאים למלון בית מישל בעיר העתיקה של נצרת, המציע חופשה איכותית באווירה משפחתית ומיוחדת. בית מישל – מבנה יפהפה שנבנה במאה ה-19 ושימש כביתו של ראש העיר הראשון של נצרת, מר טנוס קעואר – משלב חופשה אוריינטלית עם שירות אישי ולבבי, לצד ארכיטקטורה היסטורית מרשימה ונופים מעוררי השראה.

בית מישל הוא מלון הבוטיק הגדול, החדש והאיכותי ביותר בנצרת העתיקה, ובו 27 חדרים מפנקים, מעוצבים ומאובזרים הכוללים בחלקם מרפסות, ומשקיפים דרך חלונות מקושתים אל נופי העיר. בואו לפתוח בוקר של חופשה באוויר הנפלא עם קפה משובח וארוחת בוקר ים תיכונית שמכין עבורכם סב המשפחה מישל אבו-נסאר, וצאו להכיר מקרוב את הקסם של נצרת העתיקה. מחפשים רעיונות איפה כדאי לבלות? שאלו אותנו, תמיד נשמח להמליץ לכם על מקומות נפלאים ששווים ביקור.

מיקום מושלם
בלב נצרת העתיקה

מבנה עתיק,
יפהפה ואותנטי מהמאה ה-19

אירוח אישי באווירה
חמה ומשפחתית

ארוחת בוקר ים תיכונית
עשירה ומפנקת

מרפסת גג ענקית עם
בר קפה ונוף משגע

חופשה בבית מישל

בנצרת העתיקה

נצרת מציגה היסטוריה בינלאומית מרשימה המושכת אליה אלפי תיירים ומבקרים מכל רחבי העולם. העיר, שעל שמה נקראת הדת הנוצרית ובה על פי המסורת ניתנה הבשורה למרים אמו של ישו, הפכה למוקד תיירותי בינלאומי בזכות חוויית אירוח אותנטית ומיוחדת המשלבת טעמים, קולות, נופים ומבנים היסטוריים שזכו בחלקם לשימור מוקפד ויפהפה. עשירי ומכובדי העיר התגוררו עד לפני 150 שנה בעיר העתיקה, בה ממוקם גם מלון בית מישל. בעבר, הסמטאות הצרות המאפיינות את הסביבה נועדו למעבר סחורות על גבי גמלים וחמורים. זו הסיבה שלמלון אין חניה צמודה – אבל יש חניון במרחק של 270 מטר (כ-3 דקות הליכה).